02 MART 2021 Gemi Acentesi Yetkili Personel Sınav Sonucu
👉 Listeyi indirmek için tıklayın
02 Mart 2021 tarihinde sınavı gerçekleştirilen Gemi Acenteliği Eğitim Seminerine ait Sınav sonucunda başarılı olan adaylardan;
Hali hazırda Gemi Acenteliği Yetki Belgesine sahip bir acentede çalışan ve sınavda başarılı olan katılımcılar “https://atlantis.udhb.gov.tr/ABS/acente_ANA.asp" Adresinde bulunan 8 numaralı dilekçe ve eklerini Denizcilik Genel Müdürlüğüne göndererek kart başvurusunda bulunabileceklerdir.
Çalışmayan katılımcılarımız ise, Gemi Acenteliği Yetki Belgesine sahip bir acentede çalışmaya başladıktan sonra Tanıtım Kartlarını yukarıdaki prosedürü izleyerek çıkarttırabilirler.
Tanıtım Kartlarının geçerlilik süresi 5 yıl olmakla birlikte, geçerlilik süresi dolmadan Gemi Acenteliği Yenileme Eğitim Seminerine katılarak kartların yenilenmesi gerekmektedir.
Detaylı bilgiler için, aşağıda detaylı iletişim bilgileri bulunan Denizcilik Genel Müdürlüğü ile iletişime geçilmesi gerekmektedir.
Gönderilen belgelerin bulunduğu zarfların üzerine lütfen isim yazmayınız.
Belgelerinizi;
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı
Deniz ve İç Sular Düzenleme Genel Müdürlüğü Hakkı Turayliç Cad. No:5 Emek / ANKARA
adresine gönderiniz.
Bilgi için : (312) 2031000/3492-3367-3401-3536